Wij streven altijd naar een professionele en respectvolle dienstverlening. Bent u desondanks niet tevreden over onze werkwijze of het contact met één van onze incassomedewerkers? Dan kunt u een klacht bij ons indienen.
Een klacht kunt u richten aan Valk Groep Incasso, en indienen per e-mail via incasso@valkgroep.nl of per post via het onderstaande adres:
Om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk te behandelen, vragen wij u de volgende gegevens te vermelden:
Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen vier werkdagen een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar om uw klacht binnen zes weken inhoudelijk af te ronden. Indien meer tijd nodig is, mag deze termijn eenmaal worden verlengd met maximaal vier weken. U wordt hiervan uiteraard tijdig op de hoogte gesteld.
Er zijn geen kosten verbonden aan het indienen of laten behandelen van een klacht.
Tijdens de procedure wordt zowel u als de betrokken medewerker in de gelegenheid gesteld om een toelichting te geven. Indien aanvullende informatie nodig is, nemen wij contact met u op. De klacht wordt in principe schriftelijk afgehandeld.
Indien u van mening bent dat de klacht onvoldoende is afgehandeld of als we er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke klachteninstantie waarbij wij zijn aangesloten: Incassoklacht.nl. Daar kunt u eenvoudig online of per e-mail uw klacht indienen. Het volledige klachtenreglement is te vinden op hun website.